Her er så stille + hvad spiser jeg på en dag?

NØJ hvor er der stille på bloggen for tiden! Jeg er simpelthen så opslugt af studiet og hverdagen, og jeg får ikke prioriteret at skabe nyt indhold til bloggen, selvom jeg har til mål, at jeg kunne dele i hvert fald et indlæg om ugen!  Men hvad bruger jeg så min hverdag på, sidder du måske og tænker (eller måske ikke). På mit studie (Global Nutrition and Health) har vi i øjeblikket et forløb i sundhedscoaching. SUPER spændende! Det er første gang på studiet, at jeg har oplevet, at jeg har fundet mit felt, hvilket nok også er derfor, at det tager så meget af min tid. Ellers dyrker jeg en masse CrossFit, som jeg startede til for snart et år siden. Jeg har overvejet at skrive nogle blogindlæg om at dyrke en styrkebaseret sportsgren, samtidig med at man er veganer, og hvorfor protein ikke er (eller i hvert fald behøver at være) et problem. Ville I synes, at det var spændende? Smid hellere end gerne en kommentar nedenunder! 🙂

Nå, men når nu hverdagen “tager over”, hvad spiser jeg så?

Til morgenmad spiser jeg gerne sojayoghurt med chiafrø toppet med frugt og granola. Ellers spiser jeg havregrød med gurkemeje, kanel og mandelsmør. I weekenden hvor jeg har mere tid om morgenen, bliver det typisk til proteinpandekager eller brunch.

Til frokost spiser jeg typisk brød (gerne hjemmebagt) med avocado, bønne-spread eller hummus.

Aftensmad er uden tvivl mit favoritmåltid! Der kan jeg finde på at lave alt fra en nem wok-ret med ris til pasta eller lasagne, pitabrød med falafler eller noget traditionelt som kartofler med sovs, “kød” og grønsager.

Jeg spiser selvfølgelig også mellemmåltier så som frugt, majskiks, nødder, figenstænger med mere 🙂

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *